GODMORGON ONSDAG

godmorgon. god god god morgon!!
jag älskar denna morgon. och jag ska älska denna dag, av hela mitt hjärta.
särskilt mycket ska jag älska denna kväll. då jag ska äta tårta från ett hav av tårtor. MMMmmmmMMhHhHHhMMM !


just denna stund älskar jag inte så mycket dock. sitter och försöker lappa ihop en uppsats om "how to make knivsta a better place" ... nej jag har inte valt ämnet själv, tro mig. det som däremot är ganska skrämmande med hela grejen är att jag inte kommer på något att skriva?! betyder det att knivsta kanske är idealsikt? kanske inte.
får la kladda ner lite skit om fler fritidsgårdar och bättre gatubelysning på kvällarna. sånt gillar nog kerstin.

sagt och gjort.
matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0