7

morrn.
konstig morgon. först fick jag leta ett tag efter ett ställe att ta mig över järnvägen. för det vanliga stället med bommarna var ockuperat av sand och gubbar .. när jag väl hittade en tunnel under järnvägen och kom upp på andra sidan ser jag att alla 9302532090 cyklar som alltid står där jag alltid ställer min cykel är borta. ?!?! jag står kvar och glor ett tag. när jag tillslut lyckas samla mig hittar jag med min extrema list en skylt där det står att cyklarna har flyttats för att. ? jag vet inte varför? känns ganska onödigt att flytta 9302532090 cyklar till andra sidan vägen.
lagom irriterad och försenad går jag till stället som pilen pekade på och letar en kvart efter min fina lila cykel.

MEN Å. när jag väl hittade den sitter det en lapp på pakethållaren. glad påsk. sedärja! gulligt av dom.

matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0