V.I.P

fick till en 10 poängare i duschen nyss. tog shampoo, i håret. tog balsam, i håret. tog tvål, i håret .... va ba att börja om från början igen. ovärt.

idag gott folk, idag har jag vart på friskis och svettis för första gången i mitt liv.
det var jag, min mamma, en gubbe med sjukt långa ben, en annan gubbe med normala ben, en vanlig kille och massa medelålders tanter/damer där. och där stod vi och hoppade tillsammans i en timme.
min mamma tycker att vi ska köra på det i sommar, 2 gånger i veckan, hela sommarn. vet inte om jag är jätte pepp på den idén. men vi får se. kanske blir min grej en vacker dag?!?

däremot gav jag mig själv ett löfte idag: G Å  U T  O C H  S P R I N G A  O F T A R E !!!!
dock är det förjävla lame ass tråkigt att springa. men lovat är lovat fan.


nu känner jag för köttfärsås och spagetti. tjarrå
mattan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0