SOMETIMES

vaknade halv 8 med tanken: försovit mig .... igennn ?!!?!??!
men sen slog det mig. ledig! underbara omprovsdag. så jag somnade om igen.




godmorgon.
drömt lite småsjuka grejor inatt. ska inte ens försöka återberätta dem. men de var roliga/spänande/vilda/äckliga, så mycket vet jag.

nu sitter jag med samhällsboken framför mig och tänkte ta tag i den skiten. ganska jobbigt. men nångång måste det göras, innan fredag. satteeeh a ...


först vill jag ha korv med bröd till frukost.
matilda

Kommentarer
Postat av: Linda

matthaaan, jag är väldigt seriös i detta skede. det var så länge sen jag pluggade att jag glömt hur man gör? hur gör du?

2010-04-20 @ 13:44:35
URL: http://aanderssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0