WONDERBART

hemma efter lagom mycket tårta.
dagen har varit bra. åkte ner på stan med hanna och linda efter att fått sluta tidigare från svenskan. som alltid.
där gick vi runt ett tag och sen råkade jag stöta på tvillingarna så jag gick med dom ett tag och fixade lite hemlisarrr. det är ju en viss brud som fyller 17 imorgon. så hemlisar blev det.

alla har redan sagt, även jag. men det är fan värt att sägas en gång till.
f a n  v i l k e t  u n d e r b a r t  v ä d e r  v i  h a r! underbart
suttit ute och stekt hela dagen nästan.




nu ska jag ta reda på om det är sant att man kan göra rent skor
med tandborste och tandkröm eller om jag bara drömt det.  återstår att se.
ha de
mattee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0