FOTOGENISKT MED ETT STORT O

Nu kom jag dess värre inte på någon rubrik som rimmade. men whata fuck

Jag har just kommit på att jag är så gryyymt mega dålig på att fastna på bild. fotogenisk med ett MEGA O framför. Ofotogenisk. Då är de svårt när mattan helt plötsligt vill att man kastar fram en bild. pang booom, så fort går de inte då. tyvär matilda. menmen nu har hon fått en och jag hittade dessutom en bild på finfina stunder. dom tiderna saknar man. 

En sak som då båda jag och mattan saknar tror jag. är HÅR. japp hår är ordet. gud va jag saknar det ibland och gud va jag inte saknar de ibland. lagon jobbigt det där. 

långthår. fastnade bättre på bild då?
nej men saknart iaf


LInnn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0