OVIKTIGT

Hejhej. tillbaka till det "riktiga" livet. eller snart i alla fall. jag har 15 dagar kvar till skolan börjar om jag hört rätt. 

Har för mycket att berätta så jag hoppar det. men kan berätta min start på gårdagen.

Jag överaskade mig själv igår ganska bra. Helt plötsligt låg jag på backen på stationen. Jag fick väldigt bråttom, hade fem minuter på mig att ta mig till stationen från mitt hus. Så jag satte mig på cykeln med skorna i handen. Satte på halva skorna (eller hur man nu ska förklara) medans jag cyklade. Kommer till stationen och ser då att tåget är på väg in så jag låser cykeln och spriger iväg. Fort gick det. För fört för att inte ha skorna på sig riktigt. På sista trappsteget så ramlar jag. PANG, på backen.
Tur att de inte va en skoldag med mycket folk på stationen säger jag. Men jag hann med tåget och fick träffa efterlängtade tina, maja och sara.

 
Nu ska jag gå tillbaka min drömvärld om de bara kunde sluta regna där ute.

LinnBjörnsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0