RUBRIK

välkommen tillbaka linn. jag har saknat ditt sällskap här!


som jag sa tidigare har jag spenderat dagen i stan med lina linda och jacob.
och eftersom att att jag imorse märkte att jag inte har några byxor att ha på mig (alla är antingen för små, trasiga eller bara allmänt oanvändbara) så skaffade jag mig idag ett par nya byxor. och ett par skor också.


har lite smyg dåligt samvete. jag har inte tränat på en hel månad. men orakar jag ta tag i det elllerrrr?
nej. jag kommer tappa livslusten och dö när försäsongen börjar, kommer inte orka ett piss. men har jag någon annan att skylla än mig? neee.



det börjar det lukta bacon här. nu:mat!
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0