TILLBAKKA TILL RUTINERNA

Dagen går fort när man inte gör nått. de stämmer inte riktigt de där med att när man har roligt går tiden fort och när man har tråkigt går tiden sakta. Dagen har gått för fort. kan beropå att jag gick upp ur min säng när klockan stog på 2 men ändå.

Dagens tankarna ha gått till att tänka possitivt. att jag inte har som dom felsta tvåor har. jag kommer då inte komma tillbaka till de gammla vanliga. jag har ju faktiskt turen att börja på nytt (om de nu är tur?). allt är nytt. känner ingen. ingen känner mig. kul... nej. jo lite, komma tillbaka till dom gammla rutinerna.  

Nu ska jag upp och äta sen ladda in för första innomhus träningen på länge. Gilla


linnbjörnseeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0