INGA PROBLEM

ett jävla bra tag sen nu. men vad jag märkt läggs allas bloggar ner under sommaren, folk blir för "upptagna" helt enkelt, även jag/vi.


skulle gärna berätta om allt jag gjort och allt som hänt under denna tid jag vart frånvarande. men jag skiter i det, för detta inlägg skulle bli alldeles för lame ass långt då och ingen skulle ens orka läsa hälften ..


anledningen till att skriver är att jag har haft den pissigaste dagen på väldigt väldigt länge. jag är uttråkad. UTTRÅKAD !!!
och så går jag och räknar ner dagarna på min frihet. på onsdag börjar jag jobba, en vecka bara dock ... men det känns ändå som att livet tar slut. får se det ljusa i det hela. min ekonomi kommer lukta guld i september. mumma




september ja. då får vi troligen danskt besök igen. av våra danska vänner som vi var i danmark och hälsade på förra veckan, det var sjukt, galet och ba underbart.


nu ska jag bädda ner mig och böla till en film, för är i sånt mode just nu. last song har jag hört funkar. upp till bevis!

mattan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0