16:43

har egntilgen ingen tid till att sitta här i huvudtaget.. men känner att det som väntar orkar jag inte riktigt ta tag i just nu. Sitter och lyssnar på svensk musik. Det är det som mest spelas här hemma nu. Jag har någon konstig förmåga att alltid fastna för några låtar och då spelas dom låtarna tills jag verkligen spyr på dom. De är inte så bra om jag tänker efter.. man "hänger" inte riktigt med när det kommer till nya låtar.. man börjar hata bra låtar och ja.. bara nackdelar med de.


Nej. nu ska jag slänga i mig lite mat och packa väskan, nu blire tagga till match mot enköping. Det är dags att röra sig ut ifrån huset, första gången idag. helt ärligt orkade jag inte gå till skolan.. hehe busigt.


Hejdå!
linnbjörnsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0