YOU`LL ALWAYS BE MY HERO EVEN THOUGH YOU´VE LOST YOUR MIND

Ligger i sängen med datorn i knät. tio kilo lättare. tre prov klara. fixat nytt bankkort (äntligen!! de tog två veckor.. innan jag tog tag i det) gjort klart nästan alla enkäter. stolt över mig själv, nästan. Denna fredag tänker jag inte göra mycket. Vara hemma med familjen, se någon bra film och bara mysa. underbart! Det blir lätt så om man heter linn björnsen och bor i det är kalla landet Sverige, de är inte många som får mig att vilja gå ut. haha

Föresten vi vann igår. Med tolv hela mål. såååå skönt!
det var allt från mig. Nu ska jag springa upp till min mamma och berätta vilken duktigt dotter hon har, ha ha ha. hejdå!

Linnsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0