22.05

meningen är egentiligen att jag ska stå i duschen just nu. men min far sitter och skiter på den toaletten. och eftersom detta hus bara innehåller en dusch och ett inte så inbjudande badkar måste jag vänta. vet aldrig hur lång tid det kan ta ..


träningen var gräjt. AA det var den verkligen. förutom mina små svårigheter att lyfta upp mig själv. chins är inte min grej. inte armhävningar heller.


hursomhelst är det fredag imorgon. fredag. underbara fredag. sovmorgon, 3 lektioner och med lite tur 2 bussen hem. mmmhhhhmmmmm!
juste. undra vilken dag det var vi ska till tärnsjö? om vi ska dit? kan bli spännande. och intresant. och kul!


nu spolar han. HÄRÅ
matilda widén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0