GOD MORGON

Jobbig natt. Jag kunde inte somna. Lyssnade på melissa horns skiva en gång. Lyssnade två gånger. Och en tredje gången när klockan blivit halv tre. Då somnade jag.
Jag kunde inte sluta tänka på allt jag var tvungen att göra. Fick värsta panik. Då började jag tänka på att jag skulle sluta tänka. De gick ju sådär.

Men nu är jag här i skolan en timme och tjugo minuter för tidigt.
Jo valed att ta bussen i morse för att få sällskap till bussen. Men kan inte säga att de va mycket till sällskap. En anledning till va att slippa gå så långt ifrån stationen till skolan. Smart eller bara lat!

Nu är de bara en timme kvar tills jag börjar. Och 7 timmar och en halv timme tills jag slutar. VÄRT!


nej nu ska jag ta och leta mattebok i mitt " städade" skåp.



liimpaaaan.
HAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0