LÄNGE SEN

Hejsvej
Förlåt förlåt. Jag vet att jag inte skrivit så många inlägg. Wow två inlägg, hahah blogga kanske inte är min grejj ;)
ska försöka bättra mig mina vänner.

Jag har i alla fall en lagom pinsam sak att berätta!
Igår när jag gick förbi ica i knivsta stoppade en tidningskille från Knivsanytt mig och frågade:

Tidningskillen - Skulle du kunna vara så snäll och svara på några frågor?
Jag - jag? eh.. okej. (jag har väldigt svårt att säga nej till främlingar som frågar så snällt förstår ni)
Tidningskillen
- okej, brukar du se på "bla bla bla" OS (jag höde inte riktigt vad han sa där)
Jag - nja händer väll någon gång kanske.
Tidningskillen - okej. Vad är det för sport eller gren du brukar kolla på då?
Jag - eh.. det är väll ingen speciell men kanske hundra meter löpning eller något.
Han skrattade till lite
Tidningskillen -
jag menar, allstå under vinter OS. Kanske du kollar på ishockey eller någon annan vinter sport?
Jag - he he jaha eh.. (jag brukar inte titta på ishockey, men handboll och det spelas juh typ bara under vintern så..)
Jag- handboll.
Han skrattade till lite igen
Tidningskillen - jag tror inte handboll är med i vinter OS.
Jag - he he... okej..?
Tidningskillen - Jaha så du är kanske inte speciellt insatt i det här.
Jag - nee...
Tidningskillen - Jaha okej med då skulle jag bara behöva ta ett litet kort på dig som sedan hamnar i tidningen bredvid intervjun med dig.
Jag - (Åh nej!) he he okej....
Tidningskillen - le!.
Klick
Tidningskillen - tack så mycket för att du ställde upp.
Jag - mm, hej då.
Sedan gick jag snabbt där ifrån.
Men som ni redan förstått så vet ni nu att "även" jag är lagom korkad och gör ofta, speciellt sånna här tabbar i tiningen!
Så om ni någon gång skulle se en lagom trött tjej efter en långdag i skolan med fult hår och tjock jacka på en liten ful bild i tidningen är det jag!
Peace!
E M E L I E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0