SOVA

ikväll har jag sett min alldeles första basketmatch. LIVE.
nej. jag fattade inte mycket av reglerna. men det var klart värt ändå. trots att laget jag tror jag hejade på förlorade.

nu sitter jag i min säng och tänker på att A delen på nationela minsann inte alls var så lätt som jag hoppats. eller jo. det var väll lätt? men jag gjorde fel ändå. och på torsdag är jag totalt mosad. för då kommer B delen. 


gissa vad! VAD?
i helgen ska jag kanske ut till tärnsjö. TÄRNSJÖ. fattar nii? det ligger halvvägs till norrland. hur det går får vi se.
jag hörde att ingmar stenmark kommer därifrån förresten? fast jag vet inte. det kanske bara är en myt. myten om ingmar ..



nu ska jag åka till drömlandet. SES
matiliiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0