SUTERDAY

Skepp å hoj!

varje gång jag skriver ett engelska. eller nått annat än svenska så måste jag kolla om jag stavat rätt på googel translate. bara för att. till och med sånna här sjukt lätt ord som ehhh... hello. goodbye. jobbigt. pinsamt. konstigt.

Okeeej. lördag. skööönt.
Men de betyder inte att man ska sitta framför datorn hela dagen.
Nej idag har jag bestämt mig för att försöka få med mig mina kära vänner ut och åka skridskor. Japp ni hörde rätt. Skridskor.
Linn tänker inte sitta inne och ruttna!

Nej nu ska jag ta tag i den här. annars blir man väll sittande kvar här hela dagen.


SEE YOU!
till och med de där va jag tvungena att kolla upp. Bara för ATT.


LiiinN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0