TRE MÅNADER SEN IDAG

Jag blev nyss så där glad så man inte vet vart man ska ta vägen. När man skulle kunna springa en mil eller börja flyga.
Och jag vet inte varför jag blev så glad. Jag har inget att vara glad åt för tillfället?

ÅÅH. Nu försvann den.. bajs.
Och tanken att jag tappade bort mitt skolkort poppade upp igen. Så klantig. Jag hade med de på tåget. sen är jag skulle visa de för konduktören då, då var den bort. PUTS VÄCK.

I morron så ska jag ta och skolka lite från skolan och träffa rektorn på Jensen. Kulkul.
får se om de blir byta skolan i tvåa nu då.

Skum men jag gillar den.



LIIIIIINN

Kommentarer
Postat av: B

HAHAHA, love it!

2010-02-17 @ 21:51:43
URL: http://rebeckkaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback