13

GOD-DAG mina vänner.

- JO det är bara bra med mig! tackar som frågar! har engelska med älskade kerran förtillfället.



denna morgon var ganska plågsam däremot. lämnade mitt hus, mitt rum, min säng och en sovande melanie bakom mig klockan 07.20 och gick ut i snöstorm. "snöstorm".
den kvinnan är ledig idag. och imorgon.

......kul.....


men hon känner sig väldigt hemma i mitt hus verkar det som.
hon äter frukost med min mor. använder min dator. och är inne på MIN spotify. vilket hindrar MIG från att lyssna på MIN spotify när jag översätter recept här på kerrans lektion.

....där gick gränsn melanie eriksson.....



men hon har lämnat mitt revir nu och är påväg hit istället.
BRA DÄR!
mattansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0