SUNDAY

GODMORGON! goddag?
söndag. söndagsångest. som vanligt! livet är som jobbigast på söndagar.

vaknade för några timmar sedan i linnsans säng. med min stackars mage skrek efter lite pasta med köttbullar. så efter ganska mycket övertalning fick jag med mig tvillingarna upp i köket. min mage blev glad.

nu har vi ägnat oss åt PS3 ett tag. nazi zombies och nått annat spel med väldigt komplicerat namn.
man skulle kunnat sagt att jag knäckte. om jag hade gjort det. men det gjorde jag inte!


NU sitter jag på linns rum. igen. lyssnar på spotify och får bitchblicken av dears katt.
hon och jag har aldrig kommit så bra överens. kan hända att hon ogillar mig eftersom hon alltid måste lämna rummet när jag kommer. stackars katt. stackars mig.


nej. man kanske ska ta tag i livet. eller? kanske. kanske inte
mtlda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0