TYP

tja tja tjena tjena på dig mittbena bena!

Emelie här, länge sen!
Jag är ny här i området så jaa vi får se hur detta går..
Detta är faktiskt mitt allra första inlägg!
Lite om mig själv, jag hatar plåster och gillar mat :) 

Nu tycker jag vi drar till med ett litet roligt skämt som jag hört från en god vänn.
Hur vet man att det är en kinesisk bil?
Det är en ris hög.

Linn fattade inte riktigt poängen med detta "sjukt roliga" skämt men man får juh hoppas på att ni andra gör det!

Jaa det var allt för mig
Graciac por mi!

Emelie


Kommentarer
Postat av: duvetvem

sjuuuuukt Bra skämt!!!!!! iCH LIEBE ES!!!

om man inte gillar just den kan man köra:

- tyska, jamaicanska, polska eller turka bilen..



tschau <3

2010-02-04 @ 23:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0