BLICKA FRAMÅT

Det har gått tre dagar och ska jobba tre veckor. Alltså lite för många dagar kvar. Och jag måste verkilgen peppa mig själv för att kliva upp på morgonen och komma iväg på cyken till jobbet. Det är så tråkigt, barnen är jättejobbigar och all personal gör det inte lättare för mig när dom inte pratar med mig. Det är riktigt hemskt. till och med rasterna är hemska. Då sitter jag och på en stol med en kopp kaffe och väntar på att rasten ska ta slut så att jag närmar mig halv fyra då jag slutar. Men vad ska man göra, de är bara att gilla läget. Pengar får jag ju iaf.

Possitiva tankar helt enkelt.

Nu är jag säker på att jag inte ska bli dagisfröken (inte för att jag hade tänkt det men...)
Sen är jag inte inne en sekund, så får hoppas på fint väder resten av dagarna så att man kan få lite färg. En fin bondbränna. Bara 11 dagar kvar alltså 77 timmar på dagiset sen är jag    RICH BITCH! 

det va tider det


LINN eller fröken som jag nu mer heter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0