GODMORGON FRÄNDZ

denna morgon har varit bra. hade sovmorgon, och träffade jag linn på bussen så fick en pratstund med henne. hon var galet fin i håret, tro inget annat vad hon än säger själv.

sen har jag även denna morgon fått det förklarat för mig hur det känns att få ett slag mellan benen .. om man är man dvs. alltså ett slag på kulorna. bollarna. eller kronjuvelerna som calle kallade dom.
tydligen så gör det först ont där man fått slaget, men sedan börjar det göra ont i magen? stackars pojkar, dom har det svårt.

nån dag ska jag förklara för er hur det känns att bajsa ut en melon. nån dag när jag vet. för det lär inte heller vara skönt ..



..... johannes gav mig blicken ......

måste kolla på filmen.
mattan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0