19:27

Känner mig som en lite flicka som ska cykla första dagen till skolan. i morron får jag cykla på min EGEN cykel till skolan. men har jobbat som ett djur för det. helt själv har jag monterat upp HELA cyken. min pappa kunde inte hjälpa mig vilket man kan förstå. vi har fått vatten i hela huset. nej men de kommer vatten från taket. lite jobbigt, kanske vi måste flytta?

NU sitter jag och trycker i mig mat ska snart bege mig mot elljuspåret där de blir lite fys med mattan, johanna och emma. skönt att träna igen faktiskt, problemet är bara att jag är inte säker på att de finns vatten i mitt hus när jag kommer tillbaka. Nej men jag chansar vilt och tränar ändå. och om inte vattet finns så ska man nog hålla sig borta från mig, kommer lukta apa.

LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0