DÅ KÖR VI

Måndag igen då en dag man bara skulle vilja dränka, skjuta, våldta, döda flera gånger om. Men nått possitivt fanns de med den här måndagen. Dom på kommunen tyckte så synd om mig att mitt brev kommit bort (på nått konstigt sätt) så dom gav mig ett jobb. Så nu ska jag jobba dom första veckorna på sommarlovet. Inte helt fel. jag klagar inte.

Så nu kör vi. eller jag i alla fall. En månad kvar för mig idag sen ingen mer skola. inget mer GUC för mig. Fan va sköntt. helt underbart jävla skönt. Så nu ska jag stå ut med dom hemska nationella och alla andra äckliga prov. Dom två veckorna som kommer snart ser inte så ljusa ut för min del. Har 4 matteprov. Dår är de bara matteprov sen har jag andra prov dom veckorna också. Kan inte precis säga att jag längtar dit.



FRED UT
liiiiiiiiiiiinn 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0