EN VÄRLD FULL AV LIV

godmorgon. jag är uppe och klockan är bara 10. inte för att det kanske är så konstgt med tanke på att vi gick och la oss tidtidtidigt igår. men ändå en merit.

jag och mitt sovsällskap, melanie, åt polly till frukost och nu gick hon precis in i duschen. hon ska på nån friskoleskit i uppsala. kul.
själv sitter jag på mitt rum och lyssnar på "en värld full av liv". så skönT ska ni veta.



och vet ni vad som mer är skönt?
jag vet på ett ungefär när jag ska jobba nu och det vet mina vänner också. så igår satt jag och mellsson och planerade HELA sommaren. och blir allt som det ska lär det bli en äckligt bra sommar.


I EN VÄÄÄÄRLD FULL AV LIIIIV!!!!!!
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0