FLÄSK

med en ekonomi som är tightare än melanies ass känns livet ganska tungt att leva just nu. min familj har precis rabblat upp allting jag är skyldig alla. inte okej matilda widén, inte okej alls faktiskt.

detta fick mig nyss att gå med på att jobba den 12e juni. dagen efter avslutningen.
uuuh! men ack. jag behöver pengarna!



har ju inte skrivit här på ett ganska bra tag. har ba inte haft lust. så nu vet ni.
annars har det varit en ganska okej bra helg ute på landet, som lämnade en extrem träningsverk i bisepsen(?) efter sig. MEN jag fick se utsikten över hela tärnsjö så det var det helt klart värt. eller var det?

......
.....


nu är jag jätte nödig.
mattan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0