OJOJOJOJ

Det finns ingen mening med att fylla skjutton. ingen alls. ett år närmara arton. ojoojjoj.
Men de blev lite ljusare för mig på den tanken idag. Fick nämligen höra att MAN FÅR ÄGA EN EGEN SOPTUNNA. fett värt. har alltid velat ha en egen.

Så lite värt att fylla 17 är de ändå? inte för att de är speciellt snart för mig. meeen what to do får väll drömma vidare om min egna soptunna så har jag en snart.

Dagen har spenderats vid denna dator hela dagen. hatar den mer än något annat just nu. har tyyyp fått visrus så den gör inte riktigt som jag vill vilket gör de inte lättare för mig att skriva de jag ska skriva. Måste säga att jag skiter fullstänigt i rokoko och elektra. men men inte långt kvar i skolan nu. räknade ut att jag har bara 12 skoldagar kvar på guc. TOLV DAGAR! om två veckor har jag sommar lov. inte helt fel


linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0