SUPER

Sitter och skriver om rokoko stilen. Vem fan bryr sig om den. och vem fan pallade ens komma på skiten. vad har jag för nytta av de här. iiiingen. inget alls. de suger. nejj nu måste jag sätta lite fart har en massa matte som jag måste ha koll på, samhällskunskap och färglära. gillar skolan nu. verkligen.


Föresten jag gillar inte att min mamman har en danskchef. de kan bli illa nu när man ska till danmark. min mamma kom hem idag och hade fått veta lite vad som brukar hända i danmark. och de va inte såå lyckat för mig. men danmark ska de bli. hon får säga vad hon vill om de. till danmark ska jag även fast jag inte skötte förra helg så jättebra. punkt.


tillbaka till 1700 talet

linnsaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0