STROBE

har power napat hela dagen sen jag kom hem halv ett. jobbet var lagom seeeeegt men helt klart värt pengarna!

kvällen igår var topp. hoppas på lite bilder senare så jag kan dela med mig av det goda, ellerhur theres? jag vet att du är trogen våran blogg och ser detta, skicka till miggg!

gillar starkt att jag kommer upp halv 6 på morgonen och dom fortfarande håller igång, förutom vissa som somnat i diverse sängar.
dock vet jag inte om det kanske blev lite för lite sömn för mig för mina drömmar var helt sajk. eller jag vet förretsen inte om det var drömmar?! det kan ju ha vart någon som kom och röck mitt täcke runt halv 4 och jag ligger i fosterställning och får bara fram ett "uuuuhHuuu", sen bäddar personen om mig igen. efter det svimmar en man i min säng. han ba föll ihop och låg där ...

det sista är jag ganska säker var en dröm. det första är fortfarande oklart?


nu ska jag tömma magen på innehåll. med andra ord, jag ska göra nr 2.
tro't eller ej!
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0