VÄRLDSHISTORISKT

nej men de kunde ha blivit. vandringen började eftersom att bussen inte ville ta och komma och hurtiga som vi är får jag, emelie, sarah, johanna och rebecka för sig att gå till kära lilla knivsta. ja de är sant från sunnerstabacken mot knivsta började vi gå. tio minuters vandring och jag ångrade mig, världens träningsvärk och ingen lust alls men what to do? tyvär blev de inte ända till knivsata men inte en lång bit från vassunda. i krusenberg tog de total stopp där vi satte oss och väntade på bussen. Det va helvette långt bara dit. till knivsta kommer jag då aldrig gå.

Övrigt har dagen varit KANON en frilufsdag man kommer att minnas. En kanot tur med oturen för vissa att tippa överbord. kul för oss andra.frisbeegolf där man själv äged och vann hela skiten, där har jag i alla fall en framtid. kul va de också, jag ska bli en golf tönt. frisbeegolf tönt.

men nu ska jag dö framför soffan och vänta på mat!
LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0