DU ÄR BÄST NU, MEN DU VA BÄTTRE FÖRR

Kom nyss hem från melanie eriksson, de alldeles för sällan vi ses på vardagarna. så idag blev de ganska spontant att vi hamnade alla fyra tjejer hemma hos erikssons och gjorde middag. de är inte ofta man blir upp raggad så där på stan efter skola och blir hem bjuden på mat.. så vem tackar nej? okej där lät de som jag va jätte tjock och bara va ute efter maten, vilket inte riktigt stämmer.. men de va trevligt, och de borde hända fler gånger.


vädret dödar mig. ja, bokstavligen. den dödar mig! man blåser bort om man går ut. fick riktigt kämpa mig hem med en emelie släpandes efter en.. vilket inte gjorde vandringen så mycket bättre. sluta blås och börja snöa. när de ändå är kallt så kan de lika gärna snöa också, tycker jag.


och ja håller med dig matilda..
varför plågas så långt i förväg varje år?

LB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0