FÖRLÅT FÖR ATT JAG ALDRIG SAGT FÖRLÅT

Det var inte igår mina vänner..

känns som att de här inte håller längre?

Har vi för tråkiga liv så att de inte finns någonting att skriva om.. eller är de bara för att vi är för upptagna med att leva livet? det är frågan de!

nej nu ska jag göra mig klar och sen springa upp och vara lite social med skåningarna och dom andra som har tittat förbi här hemma. sen blir de snabbt att smita här ifrån och bryta lagar. nej de lät inte bra. sen ska jag rulla ner mot stationen och sätta mig på bussen mot alsike. de lät bättre de!




Hejdå gott folk!
får se när man tittar förbi här nästa gång. I morgon.. om en vecka.. ett år?

OKLART!
linnbjörnsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0