NOJIG

Emelie & jag håller oss nu mera instängda på våra rum. pratar inte med någon. undviker toaletterna och ja.. det mesta i huset. Vi har drabbats av magsjuka! eller nej. inte jag och emelie.. än. hoppas dock att de aldrig händer. 


TILDE

CHECK

CHRISTOFFER

CHECK

MAMMA

 

EMELIE

Antagligen nästa offer

PAPPA

CHECK

JAG

 










och vid maten så hade vi ett ganska trevligt samtalsämne om vem som skulle bli nästa offer.. inte normalt jag vet. men vi är inte normala, tyvärr.

nu ska jag ut och och hänga i sandlådan.. som förr i tiden..


Jag, Emelie & Rebecka.

BJÖRNSEN

Kommentarer
Postat av: Beckaaa

Hihi, i miss that to! <3

2010-11-17 @ 14:54:34
URL: http://rebeckkaolsson.blogg.se/
Postat av: mella

HAHA, emelie ser ju glad ut! haha, BOSSEN

2010-11-24 @ 16:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0