UNDERBARA TORSDAG

nej. inte min favorit dag direkt...

men de är väll bara att hålla ut dom få timmar som är kvar här i skolan. Sen blir de hem och där blir de ännu mera skolarbete. Måste jobba på mitt repotag som ska bli klart idag. nej, gillar egntligen inte att prata skola, för de är inte interessant någon stans. inget alls faktiskt. vem bryr sig om jag har mycket i skolan?


jaha... fintväder!? kallt och riktigt sådär mysigt. fick en fråga idag. eller fråga var de väll inte riktigt, mer ett måste. Så nu ska jag hem och berätta vad min lärare sa.. sen ska mamma köpa mig en varm, varm jacka. mega varm ska den vara. Orkar inte gå runt och frysa hela tiden. Jag har en förmåga att frysa häcken av mig det spelar ingen roll om de är varmt eller kallt, sommer eller vinter.  

FUUUUUCK! nejnejnejnejnejnejnej! okej lite mer skola.. min engelska lärara trippade nyss förbi och sa att vi ska snart ha prov i en boken som vi (håller på) att läser. inte ens öppnat den.. borde börja nu eller kanske dags att leta efter någon ljudbok?

på återseende!
LB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0