"VAD FUCK VET JAG?"

ett fint citat från emelie.

sitter och laddar in för hollywood-dagen som kommer att äga rum på jensen i morgon (haha, oj så seriöst och allvarligt de där lät.. nej) 

funderade först på att inte komma till skolan, men är jag sa de till min kära mor fick hon värsta spelet och sprang runt i huset och började leta efter något jag skulle kunna tänkas vara.. svårt de där.. men nu har jag bestämt mig. kanske inte de bästa. inte de roligaste. men de är någonting. de är väll huvudsaken?

så i morgon. alla uppsalabor, ser ni någon med kameran i hösta hugg så är de antagligen jag.. japp. jag ska vara en paparazzi. he he he



Godnatt!
linnbjörnsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0