VÄNTAN & LÄNGTAN

det är de hela livet gåt ut på... typ

Antingen så väntar vi på tåg. buss. mat. vänner. lektioner. finns en massa saker, men känner att jag inte har lust att skriva allt. och ingen orkar läsa det heller.. så ja, helt enkelt att nått roligt ska hända här i livet. 
Eller så längtar vi till helgen. jul. frihet. sommar. födelsedagar. ja helt enkelt till de som vi inte har just då.

Men varför? varför kan man inte nöja sig med de som finns där just då, just nu! för när de väll finns där så vill man inte ha de längre, då längtar man till något annat istället.. kanske är de bra jag? men de känns väldigt tveksamt.

Så nu ska jag sluta. jag ska ta vara på tiden. till och med sena, inställda tåg (känns som om de kommer bli många sånna denna vinter). men jag ska sluta klaga. Jag ska inte längta mig egenom hela livet. jag ska försöka leva i nuet!

haha, vad fånig jag låter.. menmen.

linnbjörnsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0