WINTER WINDS

hur skönt är det inte att jag, tillsammans med resten av celsius, är ledig imorgon?!
älskar studiedagar.

så morgondagens planer blir att ta med mig min käre vän melanie på stan och skaffa lite nya kläder. förhoppningsvis! min garderob behöver uppdatering.


en sak som stör mig. varför har alla affärer börjat julpynta?!?!?
ja det har kommit snö. och ja det är mysigt. men snälla håll inne med julpyntet till första december åtminstone. eller första advent..
var in på en affär idag som spelade julmusik. jag vände och gick ut igen.
julen är mysig, men till en viss gräns. och vi vet att vi den 23 december kommer ha tröttnat ganska hårt på samma jullåtar som spelas varje år om och om igen, så varför plågas?


M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0