FOREVER IS ONLY THE BEGINING

Japp. ett par ord jag haft i mina tanker ett bra jävla tag nu. hela dagen faktiskt...
 
Ibland gillar jag verkligen att tänka på saker man inte borde tänka på förlänge innan man blir helt konstig och undrar varför man egentligen lever och är den man är och hamnat där man hamnat..

Som rymden. Vem har inte suttit och pratat om rymden förut. Rymden är keff (jag vet, keff är ett välgit fult ord) men rymden är keff. de är en sån sak man kan prata om utan att ledsna på det. eller om döden, vad som händer där efter. eller hur strort universum är. det är oändligt, jaha? och kan någon berätta för mig hur stort oändligt är. ja de tar aldrig slut. men någon gång måste de ta slut. och vad finns där bakom då.. och så vidare.. bla bla bla. nej helt ärligt jag får aldrig nog av sånt prat.roligt.  

vad jobbig jag blev nu.
Djup tjej.

nej. nu ska jag boka klipptid, eller nej.. men tanken räknades iallafall

Björnsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0