GODMORGON

ligger och myser med emelie i sängen. vi fick inte med oss linn hem igår, men tror inte hennes planer gick riktigt som planerat. eller gjorde dom linn?


dagens planer då. ska städa mitt rum tycker mamma. ja jo skulle ju behövas. men en söndag ?!?
övningsköra ska jag göra också!!!! körde igår och jag är riktigt bra. förutom att jag inte riktigt lyckades lägga i ettan och körde därför motorstopp ca 20 gånger innan vi rullade framåt. men det går framåt, helt klart.




på fredag kommer den bästa dagen i månaden. löööööönönönönön!!

har skapat ett nytt sparkonto som ska fyllas på flitigt. blev spikat igår att jag ska med melanie till USA i två veckor i sommar PLUS ios med grabbarna!
hur bra kommer inte den sommaren bli?

hejdå. M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0