INGENTING

Men när jag ändå sitter här och min ända vän är denna sega dator kan jag ju ta och skriva lite om ingenting. Bara för att det finns ingenting att göra. Och folk som säger "guuuud va skönt att ha skolan så nära stan, då kan man ju gå och titta i affärerna på rasterna" men halå inte själv. och inte när man inte ens har en femma i fickan.

Nu sitter jag i ett grupp rum och tittar på alla folk som springer här utanför. Vad är de med alla tjejer på Jensen och dom här skorna? alla har sånna. ALLA. varför? Har nu suttit här i tio minuter och har sätt 30 sånna skor. kanppast okej. men lite för roligt... funderar på att skaffa ett par. elller?



Nej nu ska jag ta och... röra mig här ifrån, mitt huvud börjar känna av dom här 4 timmars väntan på ingetingt.. eller jo samhälskunskap.

Björnsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0