14 SEPTEMBER

ärligt talat. vad bjuder sverige på för väder i september ...
har huttrat hela dagen. och det hjälper inte att det är -10 här hemma heller.

såklart hade vi brandövning sisådär passande idag också! stod ute i en evighet och huttrade ännu mer. men brann det rå? jaaaa ...


.. ne! helt onödigt.



pratade med melanie nyss. hon var i skolan till halv 7 fast hon slutade innan tre nåttsånt, sen när ?!?!
men cred till henne. så borde jag också göra för det känns som vi har mycket just nu. men sen är det bara något jag innbillat mig för vi har tydligen inte det. är stressad för ingenting.
fast jo. en del har vi den här veckan! så det är väll det jag ska ägna mig åt resten av kvällen.


men mamma och jag svängde in på ica påvägen hem.



ha en bra kväll. för det ska jag ha!
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0