BRY DIG RÅ

har precis sprungit copertest på idrotten. med en helt okänd klass. och eftersom hasse var sjuk och inte var med sprang jag själv ..
men jag lever. 6 varv!! och om ni undrar så har jag ingen aning om det var bra eller dåligt.


ja idrott med en okänd klass ja. jag och hasse har särbehandling. vi bestämde oss av någon anledning i 1:an att läsa naturmatte så vi kan läsa matte E. i 1:an funkade allt bra, vi läste matte A och B med en naturklass. nu i 2:an hade översittartanterna på expiditionen glömt oss. men sen hamnade allt hos älsklings daniel som löste allt. dock har vi idrott med en annan klass ...


men nu var vi till älsklings daniel nyss och pratade igen och vi kanske kan få tenta av idrott och hälsa A och slippa det sen.
hurrrr sköntttt ?!?


nog om detta. naturkunskap om 45, sen hem och träna.
hörs.
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0